piątek, 11 czerwca 2010

Senior Trip & YearBook

W tym roku razem z Senior Class pojechałam do Darien Lake czyli wielkiego parku rozrywki około 4 godzin od Herkimer. Było świetnie pomimo tego, że spaliłam sobie nos i czoło. Przynajmniej teraz jestem opalona a nie biała jak ściana. W poniedziałek ostatni dzień szkoły. Wczoraj pojawiły się pierwsze łzy. Jest ciężko. Nigdy bym nie pomyślała, że to zleci tak szybko.


ja i Sarah


Ryan, Donnie, Sarah i ja


z młynowego koła( jak to się właściwie nazywa?)


Bethany, która za rok idzie do NAVY( Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych- jak to ładnie określa wikipedia).


Darien Lake.


Herkimer High School !

W drugiej części chcę pokazać zdjęcia środka mojego yearbook'a. :


jedna z paru stron ze zdjęciami Seniors2010. Znajdź mnie.


Wpisy ludzi strona 1/9


Wpisy ludzi strona 2/9


wpis od Anthony'ego ♥


ja i Lil'Will wracając ze szkoły . Uwielbiam tego dzieciaka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz