sobota, 12 czerwca 2010

Jessica's Recital.



Wczoraj poszłam wieczorem do szkoły na występ mojej koleżanki, Jessici. Był to jej ostatni występ. Poszło jej świetnie. Niestety większość zdjęć, które zrobiłam jest ciemna ale wciąż da się coś zobaczyć.


Jessica i MacLane na poczatku tanca do piosenki z Hair.


male slodkie dzieci.


pierwszy taniec Jess.

Jess dostala kwiatki za ostatni rok tanca.


w oczekiwaniu.


slodkie tanczace dzieci part 2


Jessica jako porcelanowa laleczka.


Jessica.

Jessica jako porcelanowa laleczka tanczy z Dan'em (z mojej szkoly.)

Dzisiaj byłam na imprezie z okazji zakończenia szkoły u Ben'a. Ben jedzie w sierpniu na rok do Polski( oboje mamy nadzieję, że do Wrocławia) i nie może się doczekać jak się tam spotkamy. Poza tym miałam okazję poznać jego rodziców, dziadków i przyjaciół.


Ben i ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz