poniedziałek, 23 listopada 2009

NYC part 1

W piątek zaczęła się nasza wycieczka do NYC. Było nas 37-ro z różnych krajów w tym nawet dziewczyna z Wysp Owczych (koło Danii i Islandii). Mam dużo zdjęć więc NYC będzie w 3 częściach czyli każdy dzień będzie opisany osobno.

Dzień pierwszy.
Do NYC dojechaliśmy ok 11, oczywiście przed czasem. Zaczęliśmy od lunchu, który zjedliśmy w restauracji czarnoskórej, dość pokaźnej rodziny. Po jedzeniu zaczęło się zwiedzanie. Siedząc w autobusie obejrzeliśmy Manhattan, 5th Avenue by zobaczyć to na co wszyscy czekali: Time Square ,które jest wiecznie jasne. Odwiedziliśmy okoliczne sklepy,zjedliśmy obiad w Bubba Gump, w którym są najlepsze krewetki na świecie i jest nazwane na cześć Forrest'a Gump'a. Do hotelu( w stanie New Jersey nawiasem mówiąc dojechaliśmy o 9.
Ground Zero, które było w planie zobaczyliśmy w niedzielę a MTV Studios w ogóle.

Zdjęcia:

W całej restauracji pozawieszane były cytaty z Forrest'a Gump'a

przeróżne reklamy.

wielka radość.

jeśli masz ochotę coś obejrzeć-o to propozycje
Jutro ostatni dzień szkoły przed świętem Thanksgiving, więc druga część będzie w środę, bo jutro po lekcjach ide do Mindy z Rotary na noc. W środę Mindy zabiera mnie do stacji radiowej, która jest jej własnością, żebym zobaczyła jak to wszystko wygląda i posłuchała wywiadu.