sobota, 3 października 2009

East German Ext.


napis dla Spencera- gra w szkolnej drużynie football'u.

Mam chwilę wolnego czasu więc postanowiłam uzupełnić bloga. Tematem jest East German Ext. W następnym poście pokażę Herkimer High School ale brakuje mi zdjęć.
Po weselu Holly&Mike'a( post o tym dniu jest w trakcie przygotowań) moi host-rodzice, para młoda i Nathan wybrali się na Dominikanę a ja... do domu mojej Counselorki Andrii na cały tydzień. Mieszkałam w domu, który liczy sobie kilkaset lat i dlatego chcę go pokazać. Według mnie każdy dom jest na swój sposób wyjątkowy a Andria mówi, że to prawda. Poza tym ona potrafi powiedzień która rzecz należała do którego pokolenia...


biblioteczka. na środku książka o Wrocławiu.


mały muzyczny świat Spencera.


sufit kuchni.


Andria i Alan


Teddy-uśpiono go dzień później gdy umarł prawie na moich oczach


Dziewczyna ma na imię Jordan i jest studentką a Chłopak to Spencer i mamy razem Business Law.


wszędzie mnóstwo starych zdjęć...

Od wtorku z powrotem mieszkam z moimi host-rodzicami, którzy stęsknili się za mną. Wczoraj przyszła do nas Holly z Mike'm i Nathan'em. Stałyśmy przytulone chyba z 5 minut, dopóki Mike nie powiedział, że też chce się przywitać. Tak mi dobrze z nimi, tak dobrze...

1 komentarz:

  1. bartek xD7.10.09

    witam witam :D dzisiaj spróbuje ogarnąć tego bloga chociaz i tak codziennie dostaje od Ciebie relacje z tego co sie dzieje w stansach:) pooozdro ;*

    OdpowiedzUsuń