sobota, 29 maja 2010

Leniwa Sobota.



Po długim piątku, który zakończył się ogniskiem u znajomych nadszedł czas na sobotę. Leniwą sobotę w domu. Oprócz faktu oczywistego czyli tego, że mogłam się wyspać spędziłam trochę czasu z host-rodzicami, zrobiłam ciasteczka i obejrzałam film 'Dear John' ( http://www.youtube.com/watch?v=Qc0ODuEYp5o ) razem z host-mamą. Ten weekend to tzw. Memorial Weekend więc wolne mamy aż do poniedziałku. Więc właśnie w poniedziałek jedziemy do Syracuse z host-mamą na zakupy.
Zostało 10 dni do końca szkoły i mamy do zrobienia końcowe projekty, które na szczęście są łatwe i nie mam z nimi problemów. Oprócz tego mam do zrobienia prezentację dla mojego klubu Rotary (przedstawiam 15.06).
A teraz zdjęcia:


host-tata, basen i drake.


drake.


basenik dla psa i kawałek ogrodu.


przygotowania do robienia ciastek.


Houston, mamy problem!


Ciasteczka! W sumie nie wiedziałam, że wyjdą aż takie wielkie ale wszystkim smakowały a to duży plus!

Pytanie: Jaką polską potrawę mogę przygotować w 80 minut( danie główne/napój/deser/przystawka) ? Mam 'Final' z Regional Food( klasa, w której gotuje się różne potrawy z różnych stanów w USA i jako Final trzeba było wybrać kraj( mój kraj to oczywiście Polska) i teraz nie mam pomysłu...

Pozdrawiam! : )

1 komentarz:

  1. Anonimowy2.6.10

    pierogi albo gołąbki :) no chyba że chodzi o cos słodkiego to nie mam pojęcia :P

    OdpowiedzUsuń