wtorek, 18 maja 2010

Flagi w Baldwinsville




W zeszłą środę znowu spotkaliśmy się z innymi wymieńcami w Baldwinsville tym razem na Paradzie Flag, która odbyła się z powodu konkursu wędkarskiego. Wszystko trwało około godziny a potem spędziliśmy miłe dwie godziny rozmawiając w malutkiej restauracji, w której dano nam straszną pizze, której nawet nie dotknęłam. Jak dobrze było znowu zobaczyć ulubione osoby z różnych krajów, pośmiać się czy po prostu uśmiechnąć do zdjęć. Powoli można jednak poczuć, że wszystko zbliża się do końca. A szkoda.
Zdjęcia:


ja i Araceli z Argentyny <3


z Paulo!


Joanne(Tajwan),ja(uwielbiam kiedy słońce razi mnie w oczy i mam mine jak niepowiemco.), Araceli(Argentyna),Franceska(Włochy), Lara(Niemcy) i Derrick, który jedzie w przyszłym roku do Tajwanu.


każdy musiał wyjść na środek powiedzieć swoje imię, kraj z którego pochodzimy i miejscowość w której mieszkamy. I 'powodzenia' w naszych językach. Nienawidzę publicznych wystąpień( wbrew pozorom ludzi stojących przed tą sceną było chyba z 200)


my!


z flagą.


w trakcie parady.


przed paradą.

Pozdrawiam!: )

1 komentarz:

  1. Promilla19.5.10

    Hej . wiem że może niedyskretne pytanie . ale spotkałaś może w Stanach jakiegoś chłopaka ? ktoś Ci się spodobał ?

    OdpowiedzUsuń