niedziela, 11 kwietnia 2010

Koncert.

Notke napisalam 11 ale dodaje dopiero teraz z powodow oczywistych( notka ponizej).

**
Tą notkę piszę siedząc wygodnie na kanapie. Jakieś pół godziny temu kiedy mój host-tato wychodził do pracy a ja byłam w pokoju usłyszałam jego głos ‘Paulina, tu jest coś dla Ciebie!’. Okazało się, że przyszła w końcu paczka od rodziców… Dziękuję za gazety, słodkie co nieco, które zostanie zapewne zjedzone z szybkością światła przez znajomych w szkole i host-rodzinę. Jak pewnie też zauważyliście to pierwsza notka z polskimi znakami- dostałam nową ładowarkę do laptopa ale od kiedy zmieniłam rodzinę moje życie stało się bardziej ‘out-doors’ więc na pewno nie będę spędzać dni przed komputerem.
W piatek byłam na koncercie gdzie grały same kapele ze szkoły w tym moja ulubiona ‘Atticus Finch’ ( http://myspace.com/atticusfinchny ). Oprócz tego grały : Becca & Brittany( moje dwie koleżanki), Larry Got a Job ( inna koleżanka- Caity), Visitor Parking Only. Larry i VPO można znaleźć na myspace.com a Becca&Brittany zagrały gościnnie.
Temperatura znowu spada w dół. Po gorących dniach znowu przyszły te chłodniejsze- z wiatrem. Podczas piatkowego koncertu Brittany złapała mnie za ramię i wskazała na okno. Padał śnieg przez jakieś 15 minut.
Aha, jeśli ktoś ma jakieś pytania to chętnie odpowiem!
Pozdrawiam!
A teraz trochę zdjęć zrobionych w piatek :


z Jorgem


z Mikey'em


z Kaiti i Trevor'em


Jo.


z Brittany, Kaylyn, Kathryn i Dolly(Kate ale wszyscy mowia do niej po nazwisku)


ja i Becca Jean .


Visitor Parking Only!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz